حرف دل - دکتر انوشه و استاد دانشمند (مطالب)

مطالبی که همه با اون درگیر شدیم و یا در آینده درگیر خواهیم شد

حرف دل - دکتر انوشه و استاد دانشمند (مطالب)

مطالبی که همه با اون درگیر شدیم و یا در آینده درگیر خواهیم شد

ازدواج بدون عشق







عزیزان یادتون باشه


اگر ازدواجی بدون عشق صورت بگیرد


بزودی در آن زندگی


عشقی بدون ازدواج پیدا می شود


این یک خطره


یا پسر میره به سمت دیگری یا دختره میره به سمت دیگری !


تازه میان تو مشاوره ها میگن :

من الان عشقمو پیدا کردم الان !!!


اینو به خاطر بسپارید که تیپ آب و رنگ این ها کار ساز نیست


بار مشاوره ها از فوران بحران های زندگیه!


گرفتاری های فردی و اجتماعی :


دغدغه - مساله - مشکل - معضل - بحران - فاجعه


سیل مواردی که برای بحث طلاق داره میاد جلو


 ۳ ماه بعد از ازدواج ۵ ماه بعد از ازدواج

همه داره میاد روی منطقه بحران !!!!


چرا میخای طلاق بگیری ؟

فهمیدم این مرد زندگیم نیست


چرا میخای طلاق بدی ؟

از همون اولشم اشتباه کردم این اون تیپی نبود که من می خواستم !


هر چه بگی ۲سال عقد بودید بی وجدان       ۲ سال !!!

تو این ۲ سال به ذهنت نرسید ؟


به خاطر بسپارید جوان ها طول دوران عقدتون از ۵ ماه بیشتر نشه

چون اگر از ۵ ماه بیشتر شد به دختر آسیب وارد می شه 

چرا ؟


چون مرد ها یه خصوصیتی دارن ( البته قصد قصد جسارت نیست )


مرد ها به هر کسی که می رسنداگر


زیباترین کامل ترین جامع ترین عالی ترین بهترین زن دنیا هم باشه به


محض این که اینو در معیت خودشون گرفتن پیش خودش فکر میکنه !!!


نکنه از این خوشگل ترم هست ؟؟؟؟؟


نکنه جالب تر از اینم هست ؟؟؟؟؟


مرد یک ذهن قیاس گر دارن


یادتون باشه


مردها به ذاته شخصیت هایی هستند


هم تعدد طلب هم تنوع طلب


خداوند مرد رو یک موجود تعدد طلبه تنوع طلب آفرید


مرد چنتا میخاد !!     رنگارنگم میخاد !! 


مگر آنکه

مگر آنکه مردی در مدار یک معرفت و یک تقید اخلاقی خاصی باشه که به همسرش بسنده کنه .


در حالی که زن ها شخصیت هایی هستند


تک طلب !!     انحصار طلب  !! 


زن یکی میخاد فقط برا خودش سرش بجنبه دمارشو در میاره


خاصیت زن اینه


بنا بر این اینو به خاطر بسپارین

با این دو ویژگی جریاناتی توی زندگی زن و مرد بوجود میاد که میتونه حادثه ساز باشه


بنا بر این از شما عزیزان و جوانان خوب خواهش میکنم راست حرف بزنین


دروغ عین اسیده ! اسید چطور همه چیز رو از بین میبره ؟


دروغ همون کار رو میکنه تو زندگی


خیلی باید هواستون باشه


آیا ؟


آیا این فرد با خونواده شما میخونه ؟ نمیخونه ؟


تا الان که مجردین


اندیشتون حستون حالتون این هارو تغییر بدین


شما الان زیر بنای چند عمل اصلی و ارزشی رو دارین


شفاف سازی رفتار سازی تصمیم سازی مشارکت سازی


این هارو تو وجود خودتون رشد بدین


( دکتر انوشه - همایش سال نو حال نو )




نظرات 15 + ارسال نظر
هادی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 http://www.tobegoo.blogsky.com

من یه مقدار با این حرفتون مشکل دارم!! یه مقدار نا مفهومه!؛
یعنی هر کس ممکنه یه برداشت بکنه؛ میشه بیشتر توضیح بدی؟

دوست عزیز حق با شماس
در اولین فرصت بصورت کامل توضیح میزارم خدمت دوستان

هادی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 http://Www.tobegoo.blogsky.com

ممنون واقعا جالب بود؛
فقط فکر کنم تو این جامعه برای بعضی از جملاتش میشه یه مقدار مثال نقض آورد؛ مثلا همون تک طلبی دخترا؛ که واقعا باعث تأسفه!!!

مرتضی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:37 http://omid-e-naomid.blogsky.com/

جامع هستش ولی استثناء هم زیاد داره!!!
اما در کل یه دید منطقی به آدم میده!!!

دکتر خودم سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:52 http://porpot.blogsky.com

خیلی جالب بود،
ای کاش فایل صوتیش رو هم اگه در دسترستون هست میذاشتین.
مرسی باز به خاطر مطلب.

y سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:12 http://hamkhone.blogsky.com/

salam
mamnun ke weblogemun umadin.
doroste kami sakhte peida kardane nafare sevom;)
vali be nazare man be emtehan kardanesh miarze;)
khosh bashin

y پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:30 http://hamkhone.blogsky.com/

kheili mamnun az nazaretun.

آی سودا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 http://firstwindow.blogsky.com

خیلی ازدواجها هم با عشق شروع شده اما بعد از مدتی به سردی رسیده. عشق یک داروی اسرار امیز نیست که افراد را برای تمام عمر در کنار هم نگه داره

ممنون بابت نظرتون و اینکه سر زدین
اونا عشق نیست عشق واقعی بعد از یه مدت تازه اوج میگیره
عشق به این راحتی گیر نمیاد این دوست داشتنا همش گذراس

تنهایی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 http://www.Tanhaee.TK

سلام .
ممنون که به من سر زدید
ولی من باعث تنهایی خودم نشدم

امیدوارم از تنهایی هر چه زودتر در بیاین
زندگی خیلی شیرینه خودمون خرابش می کنیم

panteaa جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:02 http://yehamsardaram.blogsky.com

با دکتر انوشه آشنا هستم اما شنیدن حرفاش چیز دیگه ایه ...
لحن صحبتش واقعا بامزه ست ...
مرسی که حرفای قشنگش رو اینجا می نویسی

باران جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:23 http://baran201.blogfa.com

سلام
متاسفانه این نکاتی که در مورد مردها گفته شده حقیقته
کاری نمیشه کرد چون دست خودشون هم نیست و در ذات اونهاست
اما مردی که متعهد باشه صادق باشه و عشق حقیقی داشته باشه
دیگه با وجود دانستن این واقعیت،جایی برای نگرانی باقی نمی مونه برای همسرش

نیاز شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:58 http://www.niaztanha63.blogsky.com

کاش به همین راحتی بود و با گقتن حمافت همه چیز تموم میشد

جریان زندگی همچنان ادامه داره پس . . . .

فائزه جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:27 http://dokhtare-aftab.blogsky.com

مطلبت خیلی زیبا بود واقعا لذت بردم اما ۱ سوال دارم
۱ پسر عاشق ۱ دختر میشه و ۳ سال پاشنه در خونه دخترو در میاره تا بالاخره دختررو بهش میدن
۳سال بعد ازدواج که حالا دیگه ۱ بچه ۲ ساله دارن:
مرده رو با یک زن تو خونه می گیرن
شما اینو چه جوری توجیه می کنین؟
تو چه مقوله ای قرارش میدین؟

مطالبی دارم که بعدا بهش میرسیم
ولی

به نظر من مرد اگر در خانه محبت نبیند به بیرون از خانه می رود و کسانه دیگری هستند که به او محبت کنند


هنر زن در اینه که کاری کنه مردش فقط به او فکر کنه

البته نمیشه یک طرفه قضاوت کرد

سلام جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:17

سلام
من دختری هستم که بدون عشق عقدکردم والان یک سال وخورده گذشته
ومن هیج
حسی نسبت به شوهرم ندارم وجندماه دیگه عروسیمونه لطفا منو راهنمایی کنید دارم دیوونه میشم

سلام
شما باید حتما با یک مشاوره خبره مشاوره ای داشته باشید وگرنه بعدا با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد .

امیر پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05

منم تا عاشق نشم وحس خوبی به طرفم نداشته باشم ازدواج نمیکنم.ازدواج بدون احساس یعنی پوچی یعنی بیهودگی.اون موقع هم باعث عذاب خودت میشی هم طرف مقابلت.پس این ظلمو نه در حق خودتون بکنید نه در حق طرف مقابلتون

بسیار زیبا بود ...

نگار پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:17

اخه می دونید یعنی اگه یکی پیدا بشه که موقعیت بالایی داشته باشه ولی نسبت بطرف هیچ حسی نداشته باشیم نباید عقد کنیم؟ من باید چیکار کنم؟ اخه استخاره هم خوب درمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد