حرف دل - دکتر انوشه و استاد دانشمند (مطالب)

مطالبی که همه با اون درگیر شدیم و یا در آینده درگیر خواهیم شد

حرف دل - دکتر انوشه و استاد دانشمند (مطالب)

مطالبی که همه با اون درگیر شدیم و یا در آینده درگیر خواهیم شد

شهادت امام محمد باقر (ع)




شهادت امام محمد باقر (ع) بر عموم شیعیان تسلیت باد



امام محمد باقر می فرمایند :


چه بسیار خوب است نیکی ها پس از بدی ها ، و چه بسیار بد است بدی ها


پس از نیکی ها .


کافی ، ج 2 ، ص (458)


نظرات 3 + ارسال نظر
بهشت یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 http://nochagh.blogsky.com

سلام
حال /احوال؟
من انتخاب کردم بچه را
دوستم اختیار کرد مدرک دکتری را
حالا او دلش بچه میخواد من دلم دکتری میخواد
و هیچکدام هم نمی دونیم که کدام کار درست کرد
ولی طبیعت موجودات نشان میده همه دیوانه مادر شدن و داشتن بچه اند
منهم که به طرز جنون آمیزی عاشق بچه هام ام

خب مدرک دکتری خوبه عالیه ولی تا به کی به درد میخوره ؟؟؟
عصای دست میشه ؟ شور و شوق میاره ؟
قصد جسارت ندارم ولی گاهی باید از مدرک اون میمشو برداشت تا زندگی بهتر بشه اگه زندگی رو درک نکنی تا بخود بیای تموم شده
ممنون سر زدین و بچهه ای ناز و شاداب و سالم براتون آرزو می کنم

نهال چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 http://doot.blogsky.com

اقا خیلی معرکه بود دست شما و دکتر انوشه درد نکنه اما خیلی ها به این حرفا باور ندارن این کار رو سخت میکنه
قربانت

leyli شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:57 http://kavire-teshne.blogsky.com

salam aziz mamnoon k sar zadi babate nazare ghashengetam mamnoon,webloge ghashangi dari movafagh bashi.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد