حرف دل - دکتر انوشه و استاد دانشمند (مطالب)

مطالبی که همه با اون درگیر شدیم و یا در آینده درگیر خواهیم شد

حرف دل - دکتر انوشه و استاد دانشمند (مطالب)

مطالبی که همه با اون درگیر شدیم و یا در آینده درگیر خواهیم شد

میلاد حضرت مهدی (عج)






            بوی گلها عالمی را مست و حیران می کند

                                               دیدن مهدی هزاران درد درمان می کند
 
             مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار

                                             ما گلی داریم که عالم را گلستان می کند


پرسش:

آیا امام کاظم(ع) از ولادت حضرت مهدی (ع) خبر داده است؟

پاسخ:
یونس بن عبد الرحمن می گوید: بر حضرت موسی بن جعفر (ع) وارد شدم وعرض کردم :

« یابن رسول الله ! أنت القآئم بالحق ولکن القآئم الذی یطهر الأرض من أعدآءالله و یملأها عدلاً وقسطاً کما ملئت جوراً ، هو الخامس من ولدی ، له غیبه یطول أمدها...»؛ « ای فرزند رسول خدا!

آیا شما قائم به حقید؟ حضرت فرمود: من قائم به حقم ، ولی قائمی که زمین را از دشمنان خدا پاک می کند و آن را از عدل وداد پر می نماید آن طوری که از جور پر شده باشد، پنجمین نفر از اولاد من است، برای او غیبتی است که مدت آن طولانی خواهد بود ...» .

و نیز صدوق به سندش از حضرت موسی بن جعفر (ع) نقل کرده که فرمود: « إذا فقد الخامس من ولد السابع فالله الله فی أدیانکم ... » ؛ « هرگاه که پنجمین فرزند از فرزندان امام هفتم غایب شد خدا را خدا را در دین هایتان ... » .

میلاد حضرت مهدی (عج) بر  شیعیان جهان مبارک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد